>ve GOA Aralıkta yollarda…December Goa…

>12. gun…Goa…Vagator…
1 aralık 2009:
pek vakit bulamiyorum’ bulsam da elektrik kesilebiliyor vs…
Otobus ile uyuyarak 10 kusur saat yol yaptik Mangalore’dan Goaya…
upperseat ust katta 2 kisilik yatak ile uyuyarak bol sallantili ve tabiki kornali gecti yol…tabiki yollar bozuk…basta bol yagmurlu idi ama sonra duzeldi neyse ki…bolbol uyanarak geçirdim yolu ama ilk otobüs yolculuğu için pek rahattı…

sabahin korunde Panjimde idik…
otobus degistirip’ Mapusa denen yere geldik…Metin der ki bela bir yer…tipik hindistan kasabalari’ sehirleri…gercekten mangalore beni sok etmisti…iyiki diyorum guneyden geldik…direk goaya gelsem hindistani anlayamazdim bu sekilde 🙂
hemen bir taxi ile vagatora gectik mapusadan…yorgunluk uykusuzluk…ama yol yoldur 🙂


taxici amca her zamanki gibi haşin ve hızlı 🙂
mapusa – vagator arasını ilk kez gidiyoruz…kıvrım kıvrım yemyeşil yollar…sanki başka bir boyuttayız, o kalabalık gürültü gene kaybolup gitti…Sürprizlerle dolusun Hindistan.

ve Bean Me Up…hem kitabimizda yaziyordu hem Eren bahsetmisti…ilk gece ilk heves odamiz 11 numara Little Hawaii…nefis bir oda ve seker bir mekan’ daha once hindistanda gormedigim temizlikte diyebilirim 🙂
zaten daha ne gördüm ki…tek sorun diğer yerlere göre 2 kat pahalı olması odanın…uzun süre kalacağımız için başka yer bulacağız…

hemen bir scooter kiralayip’ anjunaya ve vagator sahiline gittik ve kendimizi okyanus sularina biraktik…her yer giysi incik cincik hersey satan yerlilerle dolu ve plajda da yalniz kalmak imkansiz’ ya kopek inek okuz veya manda…ya da satici kizlar…

siki pazarlik bol dil dokme ve kumsalda yudumlanan ilk biralar…yeni yeni alistim mi yoksa cok mu tanidik buralar bimlemiyorum…
dolana dolana motorlayeni maceralara dogru suzulduk…kochideki saltn Pepper in burada da subesi var asil burada zaten…ogle yemegini de burada yiyip’ aksam erkenden yorulup uyukladik tabiki 9da 🙂

yeni bir güne zinde uyanmak için…

2 aralık 2009
Sabah ise erkenden MoonDance de bir odaya yerlestik…simdilik bir sure buradayiz’ burasi da pek seker daha hesapli ve nefis yemekelri olan bir yer…

Gunduz Arambol plajina gittik’ daha cok sezlong var ama vagatorun manzarasi daha guzel geldi bana…her turlu giysi aksesuar masaj kina…saticilar is basinda…her sey ama her sey mevcut…

Motor yollari sakin huzurlu kivrim kivrim biraz dar…heryerde bol motor’ bisiklet…az korna az kirlilik var burada…bol elektrik kesintisi var ama sorun degil…jenerator sesi ve kirliligi olmuyor en azindan…hava guneydeki kadar bunaltici degil ama coook sicak gene de…aksamlari rahat’ az nemli…

arambolde ile vagator arasi 20-30 dk fln’ okuz inek yak veya kopek cikabilir her an yola dikkat 🙂

Simdilik keyifli ve hindistanin en turistik ve yabanciya acik yerindeyiz saniyorum ki…yeni eyalet olmus goa cok eski degil…portekiz kalintilari bol’ kilise ve yapilari incelemeyi dusunuyorum…civarda pek cok yer var gezilecek’

dikkatimi ceken ve beni uzen burada hint yemegi zor bulunmasi…hem ucuz hem leziz oluyor hint lokantalari’ esnaf kafasi…kesvetmek lazim…

Leave a Reply

