>Aralıkta Temmuz Yaşamak – Summer in December

>22 aralık 2008 : Neeee Temmuz muuu…
evet…
hala temmuzdayim’ bilemedin haziran…
insanin kafasi karisiyor’ beden temmuzda’ tarih aralikta…
daha once hic yazin xmas ya da yeni yil kutlamadim’ zaten hic bu kadar guneye neredeyse 10. enleme de inmemistim…


Bugun mapusada ayurvedic center a gidip yaglar ballar baktik 🙂
yasemin’ sandal’ mogra ve misk kokulari, yaglar’ sac bakim urunleri’ bitkisel durumlar’ hersey ama hersey…ben eczane ve ayurvedic durumlara bayildim’ hem kese kagidinda veriyorlar plastik degil’ hem de deli urun var…hatta sokakta toz ilac satan amcalar var’ istedigin gibi karisimlar yapip kendi ilacini kendin yapiyorsun…bu rahatlik hosuma gidiyor…
biliyorlar’ yapiyorlar demek ki…ustelik bitkilerin faydasi tartisilamaz’ mucuzeler ve ben bunun bir parcasi oldugum icin mutluyum 🙂 Dunya..
Yollar bol yeşillik, Mapusa ise gene bir kaos…Büyük eğlence.

Bir de aksam “Rainbow Book Store” da “Puslu kitalar atlası”ni bulduk ve hemen okudugumuz “Empati” isimli kitabi 2 turkce kitapla degistirdik’ boylece burada bir parcamizi birakmis olduk 🙂 hem de yeni kitaplar ile yola devam edecegiz…
3. kitabimdayim bu da benim icin nefis bir durum’ zira son donemde okuyamiyordum…
“Adam Fawer”-“Empati”yi cok begendik tavsiye ederim…
Goada Vagatorda minicik bi dukkanda icine yazdigim notla bir kitabim var artik 🙂 gideceklere duyurulur.

7 ocakta Pune’ye giden otobuse bilet aldik’ çünkü Delhiye yani kuzeye giden tum Goa trenleri 1 ay dolu…
oradan da ver elini Ellora Ajanta magralari ve yolun ucunda Varanasi…Yol yapmak ve mekan değiştirmek süper olacak ama önce sırada ARAMBOL…İncilerin yanına göçüyoruz. Arambol, parambol…der Ertan :)))

Yemmyeşil bol sulak Goa yolları…
ve benzin almak motora 🙂

Leave a Reply

