>India Smell…Hindistan Kokusu…

>12 Aralık 2008 : Vagator – MoonDance yazıları :
Baya alistim buralara…Sicak ve kokulu pazarlar’ kalabalik trafik’ giriltulu curcuna…Goada ozluyorum hindistanin kalabaligini cunku burasi cennet gibi…plajlari insanlari nesesi dukkanlari muhabbetler yemekler yollar coconut agaclari…sanki baska bi yer…

Bugun Mapusa pazarina gittik’ yerel bi pazar’ sebze meyve balikcilar kasaplar tutsuler teyzeler canli tavuk satanlar ve acaip kokular sacan kuru balik saticilari…en hosuma giden seker kamisi suyu saticilari’ cingir cingir sesler esliginde buz gibi limonlu sekerkamisi suyu…bolbol sicakta ve gurultude kokularin 8icinde dolasip tutsu yastik kilifi tohum ve bilimum cips ivir ziviri aldik…oyle kalabalik ki motoru birakacak yer bile zor bulduk…Vagator-Mapusa arasi 20 dk gibi motor ile…
Deli Hintliler patlayıcı maddeye pek bi bayılıyor…Her yerde bolbol yanıcı patlayıcı madde, süslü süslü havai fişekler, renkli ses bombaları birşeyler…

Birkac gun oluyor Inci ve serkan geleli…Onlar da Moondance e yanimiza yerlestiler…Dun butun gunu sefa ile arambolde gecirdikten sonra aksam hep beraber Hippie Beachde Curlies de gunbatimini izlemeye gittik’ muzik’ yavastan bir parti havasi ve coconut yudumlamak…Gunes batti gene denize…Okyanusa…

Chaporada bir mekan bulduk koca bi kova meyve salatasi uzerine koccaman dondurma…porsiyonlar dev gibi burada…ve 1 lira…bazen cok sasiriorum ve turkiyede her seyin ne manasizca pahali olduunu dusunuyorum…zaten bundan kacma hissi geliyordu 🙂
Carsamba gunu ise her zamanki gibi Flea Market-Anjuna daydik…artik pazarliga cok alistik baya guzel fiyatlara guzel seyler alabilioruz 🙂

Bu senelerde Goaya sadece Parti amacli gelenler ise biraz hayalkirikligi yasamakta saniorum…eskisi gibi her yerde surekli bir parti kopmuyor mekanlarda ufak ufak biseyler var tabi…Ama ben sadece parti gormuyorum…Renk ses doku koku ve coconut goruyorum bolbol 🙂
Uzun motor yolculuklarina bayiliyorum’ bol fotograf ve video cekiyorum minik makineyle…
Ocak gibi kuzeye dogru cikmak planimiz…Udaipur-Jaipur-

Agra-Delhi ve dahasi…tren yollari uzun’ hindistan ise gezmekle bitecek gibi degil pek buyuk…surprizlerle dolu 🙂 ama oncesinde bir koli ile alinanlari yollamak ve hafiflemekte fayda goruyoruz 🙂
Denizler hala buralardalar’ Arambolu begendiler geziyorlar…aksamlari hep beraber olmak keyifli ama yakinda donecekler…bayram amaci ile pek cok turk geldi buralara…
vee BUGUN DOLUNAY…
YASASIN FULLMOON…

Ertan Bro anlatır anlatır 🙂
ne güzel planlar yapmak masa başında 🙂
kahvaltıdan sonra hazırız maceralara hehe 🙂

Moondance Akşamüstüsünden bir bukle görüntü…Sefa gazete ve kahve keyfinde, ben biradayım
İnciler ve Ertan da damlar az sonra 🙂

—————————————————————————-
20 aralık 2008 : HINDU NEZLESI :

birkac gundur nezle olduk…ruzgarda motorda usuttuk saniyorum ki avare avare gezerken…ertan bizi teepee lere goturmustu arambol yolunda bir gun…kumsala yakin tatli bir mekan’ o gun aksam baya usumustum motorda saniyorum ki o esnada sifayi kaptik : simdi iyiyiz’ buranin nezlesi de guzelmis…Bugun enteresan bir yere gittik’ good times rest. diye sahane sessiz nehir kiyisinda…hava hafif kapali gibiydi nefis…aksamustu inciler arambole tasindilar birkac gune o tarafa gecmeyi planliyoruz bir yandan da uzun kuzey gezimiz icin tren yollarina ve zamanlarina bakiyoruz…
dun ise biraz dolasmak ve alisveris icin mapusadaydik…samosalar ve lassiler ile gunesin alninda canimiz cikti acikcasi…
simdi cok aciktim .

Leave a Reply

