Bangkok Gece Hayati

Şimdi kadın ya da erkek farketmez, eğer Taylanda geldiysek gece hayatına bakmak lazım elbet. Tayland pek çok insan tarafından sex turizmi ile de ünlüdür. Bu ülkede aslında çok daha güzel şeyler vardır ama nedense bizim gördüğümüz tüm türkler hep gogo barların sokaklarında dükkan açmış. Gözü dönmüş türk erkekleri mutlu mesut yaşamaktadır buralarda, ellerinin altında her an bir kadın olması kimin hoşuna gitmez :)) Tabi tercih meselesi, yadırgamıyorum, ülkemizde böyle yerlerin olmaması aslında bir kayıp. Ben bir kadın olarak severim ve ülkemde de gitmek isterim.

Taylandda bu işler diğer ülkelere nazaran daha ucuzmuş eskiden. Şimdilerde ise bir gogo barda 100 dolar yiyebilirsiniz anında. Ya da bir kızı eve götürmek isterseniz gene 100 doları gözden çıkartmak lazım. Daha ucuzlarına güven olmaz, sizi soyabilir, hastalık bulaştırabilir vs vs. Her şey mümkün yani.

patpong

Patpong 2 sokaktan oluşuyor. Hem pazar, hem gogo barlar, sex showlar, aklınıza ne gelirse artık. Bu sokaklarda hem pazarlıkla çakma giyim kuşam eşya saat ıvır zıvır alabilirsiniz, yemek yiyebilir, kızlara takılabilir, showlar izleyebilirsiniz. Koskoca bir eminönü adeta Tayland, çin malı, tay malı, japon ve kore malları çok ucuz hem de taklitte 1 numaralar. Zaten tüm büyük markaların üretimi de Asyada.

Taylandın diğer bölgelerindekilerden çok da farkı yok. Go go barları detaylı bir şekilde Pattaya yazımda anlatacağım, çünkü hem orada daha çok deneyimledim hem de daha çok sevdim.

Bir bayan olarak nesini sevdin diyebilirsiniz, bilmiyorum ben seviyorum işte 🙂 Eğlenmenin her türlüsüne varım. Kimisi kızlara bakmaya kimisi de o gece kızlardan birkaç tane alıp otele götürme peşinde. Para ile her şeyi satın alabilirsiniz burada, kızları da dahil tabiki. Ve bazen erkekleri ve ladyboyları da. Yalnız bir kadın olarak belirteyim, thai erkeklerinin durum vasat. Thailandda bekar olsam, lezbiyen olabilirim.

imagesfotoğraf bana ait değil, mekanlarda çekim yapmak yasak çünkü. Bir sürü kız, bazen çıplak, bazen de böyle giyinik, dans ediyorlar ya da duruyorlar, kendilerine içki ısmarlamanızı bekliyorlar. Eğlenceli.

Yalnız bence Bangkok gece hayatı, Amsterdam RedLight District’ten çok daha güzel ve eğlenceli. Zaten asyalı kızları da beğeniyorum. Bebek gibiler, ciltleri parlak, esmerler ve çekikler. Yani burada gece hayatı, asya fetişleri, zengin amcalar ya da meraklı turistler için şahane. Ayrıca kadınlar ve çiftler için de sayısız seçenek var, meraklıysanız. Burada o meşhuuur ping-pong gösterilerini de izleyebilirsiniz, sadece pinpon topu da değil ne ararsanız var.

Yalnız bu bölgelerde dikkatli olmak lazım, değerli eşyalara dikkat, özellikle telefon vs. Yalnız bir erkek bu sokaklara gittiğinde asla yalnız kalamaz 🙂

Bir diğer bölge de Sukhumvit. Şimdilerde çok turistik bir bölge burası, pahalı lüx çok katlı oteller hep bu tarafta.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Thailand-2013-99_web-564x376

Ben bu ülkeyi çok sevdim cidden, bu şehri de bu hallerini de sevdim. Görülmeye değer, en az 1 kere şu ömürde. Kadınlar da rahatlıkla buralara girebilir ve eğlenebilir, hiç korkmayın ama çocukla ben olsam girmezdim. Çocuklu turiste de sıklıkla rastladık ama.

Bunun dışında favorim Khaosan Road’da da gece hayatı güzel. Daha bizim tarzda, daha normal ve ucuz. Alışveriş de öyle. Patpong alışveriş için kötü bir bölge diyorlar, patayayı da bu anlamda çok beğenmemiştim. Khaosan Road Krabi ve adalar daha çok tatmin etti beni alışveriş konusunda.

Eğer siz de eğlenmeye Thailanda giderseniz, kesin gece hayatının akışına kaptırın derim kendinizi.

Ha bu arada unutmadan, eşcinseller için de sayısız eğlence mekanı mevcut. Bunlar Silom bölgesinde toplanmış. Zaten şehir dediğin böyle olur, gecesi ayrı gündüzü ayrı eğlenceli olur. Şaka maka bu ülked şehirseverliğim ortaya çıktı. İstanbuldan nefret eden ben, bu kaotik şehre nasıl da sşık oldum hayret edilesi.

Ama rahat, güleryüzlü, sexi ve güzel işte. Benim için özgürlük, insanların istediğini giyerek güvenle dolaşabildiği, cinsel tercihlerini doyasıya yaşayabildiği ve eğlenebildiği bir kavramdır. Türkiye budist olmadan da adam olmaz. Bu kafayla işte anca bizim durum bukadar, kısıtlı, kapalı, kasvetli, nefret dolu, haset, yasakçı ve mış gibi. Bir nevi özenti 🙂

One thought on “Bangkok Gece Hayati

  1. Zevkle okudum günlüklerinizi.Hemen hemen aynı rotayı aynı mekanları gezip gormüşüz sizinle.Kuzey Tayland ‘ı da görseniz çok ama çok severdiniz.Umarım oralarıda en kısa zamanda keşfedersiniz.Tay gülümsemesi ile sevgiler 🙂

Leave a Reply

