PERA THAI – meraklısına istanbulda bir thai restoranı

http://www.perathai.com/

Bundan sonra buradayım ben, şaka maka istanbula gidişlerimin bir anlamı olacak artık, burada yerim ben her şey var, porktan, çorbalara, galangaldan coconut milke herşey. Aşçıları da thai imiş, daha ne olsun. Umarım iyi çıkar  yakında deneyeceğim, yazarım muhakkak.

Tek sıkıntı tabi fresh shake’ler olmaması, yani bir papaya bir mango shake, bir dragon fruit shake olmadan ben naparım :)))

pera-thai

Bir sonraki adımda bu aşk beni yollara düşürür, sanırım thailanda yine yol göründü bana, bu sefer bir amacım var : Cookery School. Yani thai yemeklerini yerinde öğrenmek istiyorum, elimde tüm malzemeler kitaplar vs var ama ben hala türk gibi pişiriyorum-ne kadar türk gibiyim o ayrı- gene de bir thai gibi pişiremediğim kesin. Püf noktaları olmalı.İyisi mi taylandda her köşe başında gördüğüm yemek okullarından birini ziyaret etmek.

 

Leave a Reply

