Yola çıkarken yanımıza neler aldık

Bizim seyahat 25 güncük, yanımıza neler aldık :

Bir kere çok az eşya alalım dedik, hem yaza gidiyoruz hem de oradan herşeyi alıp döneriz dedik, iyi de demişiz. Ben 35 litrelik eski bir sırt çantası aldım içini de yarım doldurdum sayılır, eşim de normal minicik bir sırt çantası aldı. Tek sıkıntı, ayakkabılar. Ben Dubai’de terliğe geçtim, o ayakkabılar çantanın dibinde bizle taylandı gezdi.

Yola tayt ile çıktım, bir de eski bir mont buldum, onu da Bangkok’ta bıraktım. Yolda 2-3 tane eski tişort de bıraktım, her gittiğimiz yerde birşey bıraktım diyebilirim. Tayt az yer kaplıyor, dönüşe dek giymediğimden çantada olması rahatsızlık vermedi. Ayakkabı converse aldım, bir de birkenstock sandalet.

Biraz ilaç aldık, malum talcid rennie vb çok gider böyle ülkelerde, midelere 1er kez zehirlenmek dışında bir şey olmadı. Ben peynir yenmeyen ülkede, pis bir yerde, peynirli tost istedim diye, bir geceyi ateşler içinde mide fesatı ile geçirdim. Ertesi gün mojito içiyordum ama demekki bişey olmamış. Yanımızda ağrı kesici ve mide ilaçları aldık.

Taylandda ilaçlar ? Muhteşem güçlü ve doğal. Herşey var, eczacılar çok yardımcı. Bu konuda Hindistan da baya başarılı. Asyaya gidiyorum diye koca koca ilaçlar taşımaya gerek yok yani.

20131201_121302

Kitap aldım yanıma, tabiki hiç okumadım 🙂 İşte bikiniler, 1er şort, salvar, elbise, 2-3 bluz falan. 1 adet şal almıştım, çok işime yaradı. Bu tip sıcak ülkelerde otobüs ve taxiler klimalı ve bazen çok soğuk. Özellikle gece otobüslerinde klima kapanmıyor, bir uzun kollu bişi ile şal iyi olur.

Müzik, kulaklıklar, telefon, 1 adet laptop, poilerim, belçantam vs vardı, extra bir şeyimiz yok. Yazdan kalma bronzuz diye güneş kremi de taşımadık, orada güneş feci idi, acaip yandım ve bir kadın önümde 50 faktör kremini düşürdü, birkaç gün onu kullanıp başka bir yere bıraktım. İhtiyacı olan alsın kullansın.

Şampuan, tarak, deodorant dahi almamıştık yanımıza, gidince oradan aldık. 2 tane peştemal vardı, deniz için, az yer kaplayan. Odalarda hep temiz havlu veriyorlar ayrıca taşımaya gerek yok.

Biraz da takı aldım yanıma tabiki, cımbız vs. Oje manikür pedikür falan çok ucuz, oradan halledersiniz, taşımaya değmez yani.

Advertisements

One thought on “Yola çıkarken yanımıza neler aldık

  1. Pingback: Çocukla Hindistan – Yola çıkarken yanımıza neler aldık ? |

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s