Koh Phangan – Home Made Ice Cream

Koh Phangan’da ne yapalım…Hemen geldiğimizin ertesi sabahı ayılıp kahvaltımızı ediyoruz, manzara şu :

20131218_080904

20131218_080921

Bu masa ilerki günlerde bizim fix kahvaltı masamız olmuştu. İlk günler kapalı olan hava, sonradan açtı. Bulutlu bile olsa hava, zaten hep sıcak. Otelde kalan partici ergenler sürekli yan masada bira içiyordu sabah akşam, olsun, ama katlanılmaz pop brip şarkıları beni benden aldı, sanırım ingiltereyi sevmiyorum. Yani gri gri havadan mıdır ergen olduklarından mıdır, pek bi beyaz, süt çocuğu pek bir şuursuzlardı heh. Neyse…

Kahvaltımız genelde pancake, english breakfast ya da beans on toast. Haaa sevgilim porridge çok sever ben sabah yiyemiyorum süt ürünlerini. Ama fresh juice ya da frozen içerim. Coconut-banana, watermelon ya da mango güne başlamak için ideal.

Bobo, kaldığımız yerin sahiplerinden, çok ilgili herkesle, hemen bize harita açıyor ve gidilecek yerleri gösteriyor. Adanın kuzeyini ve batısını işaretliyor, şelaleler, fil safarileri, sunset, partiler, yemek yerleri, national park vs vs…Bu adanın kuzeyi harika, motorla yarım saat falan bizim kaldığımız yere. Tabi gene günlük 200 bahta bir motor kiralıyoruz, işte 10 küsür tl.

20131218_113353

20131218_113226

Neyse rotaya bakıyoruz şahane, bütün gün gezeriz misler gibi, yolda bobo kaçırmayın harika home made dondurma var dedi, asla kaçırmayız bu fırsatı, hemen bulduk, harika bir yer. Hemen tabii neler var diye baktık çeşitlere, ne yok ki, oooffff, ne sıkılmışım aynı dondurmaları yemekten türkiyede anlatamam…Tropik tatlar insanıyım, hepsi ev yapımı hepzi taze ve şekersiz.

20131218_111544

Bakınız şu taro harika bir meyve, pumpkin de denedim, tabiki coconut yemezsem olmazdı, burada değil ama krabide de sticky rice dondurması yemiştim, ooof sütlaç gibi aynı, sütlü ve de pirinçli, aynı sütlaç dondurması, adamların tatlı anlayışı da güzel, çikolataya falan hiç girmedim, en ufak çikolata krizi yaşadığımı anımsamıyorum. Burada beslenmek çok keyifli, o kadar güzel besleniliyor ki muhtemelen hiç bir şey eksik kalmıyor. mmm

20131218_111355

Biz her seferinde taze hindistancevizi içinde yedin dondurmalarımızı, adettendir, burada hindistancevizi yemeyeni dövüyorlar. İçine dev gibi 2 top dondurma yanında da hindistan cevizi suyu, bayılıyorum, çok faydalı ama aşırı doyurucu. Kahvaltının üstüne miiis, cila.

20131218_113229

20131218_111852

Yolu Koh Phangana düşenler, burayı da es geçmesinler

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s