Pattaya Go Go barları – Sin City

Pattaya SinCity gerçek günahlar şehri. Günahın ne olduğunu tanımlamanıza bağlı tabi.
Eşimle thailand tatilimizde muhakkak uğranacak yerlerdendi Pattaya. Aslında tereddüt etmiştik, konuştuğumuz her arkadaşımız iğrenç aman gitmeyin demişti. Vazmı geçsek, yoksa ne kadar iğrenç acaba diye meraktan gitse miydik…
Pattayaya gittik sonunda, hem de malum sebeplerden ötürü. Bir kadın olarak, Thailand ve Pattaya ile alakalı blog aradığımda, hep erkeklerin malum yorumlarıyla karşılaştım : Karı-kız 🙂
Bu şehirde bu konuda hiç mi kadınlara yönelik bilgi olmazdı. Ve nasıl bir şehirdi ki sadece kadınları ve gece hayatıyla ünlüydü. Gizemli bir çekiciliği olmalıydı muhakkak görmeden dönmemeliydim.
Thailand çok turistik bir ülke, her mevsim, her ırktan insan, sürekli geziyor.
Fakat Thailandın herkes tarafından bilinen çok başka bir yüzü de var : sex turizmi. Kimisi bilmemezlikten geliyor, kimisi sırf bunun için ülkeyi ziyaret ediyor, kimisi bu bölgelerden uzak kalıyor, kimisi de macera arıyor. Ama özellikle arap uçakları bu ülkeye full uçuyor yüksek sezonda, yer bulunmuyor.
Bir kadın olarak, hemcinslerimin bu ticaretinden hoşlanıyor muyum, bir hissim yok açıkçası. Bir yandan içimdeki merak, diğer yandan arzular. Arz talep meselesi işte. Bir de bu sektörün sadece erkeklere hizmet verdiğini hiç bir zaman düşünmüyordum, gittikten sonra da bunu onaylamış oldum.
Hayattan zevk almayı bilen kadınlar için de çok farklı alternatifler var. Thai kültürü bizimkinden farklı, bu toplumda kadının yeri çok önemli ve baskın sanıyorum. Gözlemlediğim kadarı ile erkekler de bildiğimiz türk erkekleriyle alakasız. Bu ülkede iş iştir, kadın çalışır, çocuğuna ailesine bakar, bu, bedenini satmak dahi olsa. Bu iş burada aşağılanmıyor bence bizdeki gibi. Zaten bu ülkede her iş sahasında gay ya da translar çalışabiliyor, toplum bu insanları dışlamıyor, ladyboylar her yerde. Kimse rahatsız etmiyor, bu da demek oluyor ki gayet de medeni ve ileri bir ülke burası. En azından türkiyeden daha medeni olduğu apaçık ortada.
Pattaya, sadece erkeklere hizmet vermiyor yani. Kocanla gitme, erkek arkadaşınla gitme denecek bir yer değil. Eğer bizim gibi macera düşkünü çiftlerdenseniz, medeni cesaretiniz de varsa, bu güzel kızlar size unutamayacağınız eğlenceler yaşatabilir. Çiftler ile ilgili de bloglardan okuduğum bazı şeyler olmuştu, çift olarak da çok eğnenebileceğimizi biliyordum. Sokaklarda da sıklıkla çiftler ve hatta çocuklu aileler gördük. Ben çocuğumla gider miyim, yok yaşı büyüyene dek gitmem, hem ben eğlenemem hem de gereksiz olur.
Pattayaya kara yoluyla gittik. Bangkoktan 2 saat sürüyor, düz, sıkıcı, gri bir yol. Pattayaya yaklaştıkça, yollarda sıklıkla kamyonlar beliriyor. Bu şehirin enerjisi taa otobandan hissediliyor. Bir gariplik var, çekici mi, çirkin mi, ahlaksız mı, kirli mi…Sanırım benim kelimem : Dirty. Pattaya gerçekten her manada çok dirty. Bindiğimiz minivan, soğuk, sessiz. Yol dümdüz, git git bitmiyor o 2 saatlik yol nedense. Yolda hızla yanımızdan geçen siyah camlı lüx arabalar var, bazılarının olakalarında playboy amblemi gördüm. Kulağımda müzik, düşüncelere daldım. Kim bilir bu zamana dek bu yollardan kimler geçti, hangi amaçlarla. Kadınlar, erkekler, neler yaşandı, neler olup bitti, sır oldu.
Sonradan varıyoruz otogara. Hemen bir taxi tuktuk buluyoruz. Buradaki tuktuklar da koh phangandakiler gibi, bir minibus, arkası açık, 8-10 kişi rahatlıkla alıyor içine, havadar ve eğlenceli. 50 bahta gideceğimiz yerin kapısına dek bırakıyor bizi şöför. Tam bir rotaları yok sanırım, binen herkesi gidecekleri yerin önüne bırakıyorlar. Harika. Yol boyunca bakıyorum sağa sola, ana cadde var, sahil boyunca. Sahil bolbol yaşını almış göbekli, mini mini slip mayolu erkek dolu, genellikle pek çok erkeğin yanında thai kızlar var.
Ama ben çok extrem örnekler görmedim, hani bahsi geçen çok yaşlı adamların yanındaki minicik kızlar…Yok görmedim, ama thai kadınları yaşlanmıyor, hiç yaşlarını göstermiyor. Ciltleri çok güzel, parlak ve gergin. Tenleri de güzel, esmer, saçları düz ve sanırım boyuyorlar ya da geç beyazlıyor. Kırışmıyorlar ve pek selülitleri de yok. Şanslı bir ırk. Çekikler çok yaşlanmıyor sanıyorum ki. Ben bir kadın olarak asyalı kızları hep çekici ve güzel bulmuşumdur. Bu şehirde çok cömertler kendilerini sergilemek konusunda. Hangi kadın normal, hangisi sex işçisi anlamak mümkün değil, sanki şehirdeki tüm kadınlar fahişe gibi görünüyor gözüme, turistler de dahil. Çok enteresan bir enerjisi var, dirty işte, ama sevdim nedense.
Sokaklar kokuyor, pis, hindistan şehirlerini anımsatıyor bana. Her yer esnaf lokantası sokaklarda, eski bir şehir belli ki, binalar eski, dark…Biraz ürkütücü. Yalnız bir kadın turist olsam girmeye çekineceğim türden bir yer ama asla kötü değil ilginç bir şekilde de. Gündüz bana hayat normal göründü. Çocuklu turis de bol, özellikle ruslar alışverişe geliyor gibi. Diğer Thailand şehirlerinden farklı, güneydeki cennet adalar hissiyatı yok, denizi dalgalı ve pis, hiç girilecek gibi gelmedi bize. Walking streeti bilmiyordum, gündüz ışıksız tuhaf bir sokak idi sadece.
Yemek için Thailand genelinde hiç türk restoranı görmemiştim, burada ilk anda 3 tane dönerci ve restoran gördük bile. Enteresan, türk erkeği geçim kapısı olarak burayı seçmiş demek.
Otelimiz ise ilk görüşte hiç hoşuma gitmedi, sahibi asabi bir rus, çalışanlar gutka çiğneyen aklı 1 milyon thailer, girişi biraz dark gene, ama odaya çıkınca anladım, pek konforlu ve temiz. Bu ülkede odalar hep temiz çıktı karşıma gerçekten temizlik önemli onlar için sanırım. En önemli detaysa, yatak…Tabiki böyle bir şehirde yatak çok iyi olmalı, herkes belli amaç için geliyorsa, thailandda kaldığımız en rahat yataktı.
Gece olsun da bakalım diye sabırsızlanıyorduk ortalığa, tahmin ettiğim gibi, gece bambaşka bir ruh hali geldi şehire. Walking street 6 gibi trafiğe kapanıyormuş, sonra asıl curcuna başlıyor, freak show adeta. Ama eğlenceli. Her yerde kızlar, yarıçıplak. Her yer Go Go bar…Işıklar, müzikler, danslar her yerde. Ara ara gösteriler yapılıyor sokaklarda.
Hangi bara girelim ne yapalım bilemiyoruz, denemek lazım. Bazı barlar ücretli ama içerde görsellik kaliteli cidden. Bazı barlarda rock çalıyor, canlı müzik var ve hakikaten güzel. İlk girdiğimiz Go Go bar, tuhaf, ufak bir yer. İlk dikkatimi çeken ortamın soğuk olması, klima çok baskın. Kızlar ortada adeta ruhsuzca duruyor, sanırım üşüyorlar. Daha havaya girememişler, dans bile etmiyorlar. Kenarda bir zil var, zili çalarsan tüm kızlara içki ısmarlıyorsun. Müşteriler içinde tek kadın benim. Ama hiçkimse dönüp de bakmıyor ya da garipsemiyor. Bu barlarda içki fiyatları haliyle normale göre oldukça yüksek.
Beğenmiyoruz, içerde sigara da içilmiyor zaten, çıkıyoruz, biraz dolanıp başka bir yere giriyoruz. Çok kalabalık, yer yok, tam çıkacakken, ortalarda süper bir yer boşalıyor ve bizi oraya alıyorlar.
Garsonlarsa genellikle gay, hatta bir ara eşimden içki ısmarlamasını bile istiyorlar…çok sıcakkanlı ve güleçler. Herkes eğleniyor cidden, ortam sıcak ve rahat. Benden başka 1 tane müsteri kadın gördüm, o da memelerini açtı bir ara, eğlenceli. Birer içki ısmarlayıp kızları izlemeye başlıyoruz, bir süre sonra göz alışıyor ortamdaki tuhaflığa, kızların bazıları çıplak bazıları yarı giyinik. Yalnız erkeklerin hemen yanına oturuyorlar, ben varken pek yanaşmadılar ilk anlarda.
Sonradan tam önümüzdeki sahne açıldı ve altında su dolu bir havuz belirdi, o sırada yanımıza da 2 kız gelmişti bile, hemen içki istiyorlar. Olayları tekila. Hem pahalı hem de ufak hemen içiliyor, iyi numara. Kızlara içki aldıkça samimiyet artıyor, kucağınıza oturuyorlar hemen. Bir içki, bir tane daha…Ortadaki havuzda 2 tane kız tamamen çıplak, köpüklerle yıkanıyor, tepelerde askılar var, tutunup yukarı çıkıyorlar, ortada oturan erkeklerse 4 köşe, tepelerinde çırılçıplak kızlar dans ediyor ve hata bazen de yüzlerine sürtünüyorlar.
Bir de assolist var, arada şahane kostümü ile çıkıp havalarda dans ediyor. Müzik çok yüksek ve hareketli. Kızlara içki ısmarladıkça, fiş alıyorlar, sanırım bu onlar için artı para demek, ne kadar müşteriden fiş toplarlarsa o kadar kardalar. Ismarladıkça yanımızdaki kız sayısı hayli arttı, 4-5 falan oldu bir ara. Birkaç tekiladan sonra üstlerini çıkartıyorlar ayrıca. Kadın müşterinin elemanı da farklı, her kız gelmiyor ama gelenler de oldukça eğlenceli tipler oldu hep. Farkettik ki bu kızlar kokmuyor, nasıl desem, kadın dediğin böyle bir ortamda feromon salgılar, koku çıkartır, erkek için. Bu kızlarınsa bazıları cidden et, sadece bedenen oradalar, neler döndüğü konusunda hiç bir fikirleri yok. Bazılarının belki de ilk gecesi. Belki bazısı da uyuşturucu etkisinde.
Bu mekanlarda iş yapılıyor yani profesyonelce. Ayı gibi ona buna saldırmanın ya da sarhoş olup rezillik yapmanın manası yok, ama böyle davranan da görmedim. Herkes bilinçli gibi ya da bana öyle geldi. Herkes ortak bir sırrı paylaşıyor, en gizli fantazilerini hayata geçirirken, diğerlerini yargılamıyor, şeffaflaşıyor sanki. Hepimiz aynıyız sonuçta. Eminim çok iyi klüplerde çok profesyoneldir bu işler. Hiç rahatsız edici bir yanı yok, biraz eğlenmek için buralara her zaman gidilebilir.
Yanımıza gelen kızlar hemen muhabbete başlıyor yarım ve aksanli ingilizceleri ile. Adın ne, nerelisin, fix sorular, el sıkışmalar. Bir tanesi evliymiş ve çocuğu varmış. Çok tatlıydı kendisi, çok sevdim. Zor bir hayatı var belli ki ama bazıları eğleniyor gibi cidden. Bu hayata bu şekilde doğdularsa, normallerinin bu olması çok doğal zaten. Önemli olan karşılaştıkları erkeklerin onlara insan gibi davranmaları ve saygı duymaları. Çünkü çok zor ve yıpratıcı bir iş ve saygıyı hak ediyorlar.
Burada saatlerce eşimle çok çok eğleniyoruz, keyifle çıkıp otelimize dönüyoruz. Çok fantastik.
Bu barlardn kız almak isterseniz, hemen yanınıza mama kılıklı bir kadın geliyor, sorduk, fiyat 100 dolar civarı. Paranın 3te 2sini mekan, 3te 1ini kız alıyor, adil değil. Ama kızların hepsi çiftlere gitmiyor. Eğer 2 erkek ya da çift olarak tek kız alırsanız ücret 2 katına çıkıyor, bunu her kız kabul etmiyor. Bazı kızlar asla dışarı çıkartılamıyor, bazılarıysa can atıyor. Bazıları özellikle kadınları tercih ediyor. Hepsinin bir tarzı var ve zorlama yok. Kız sizi kabul etmezse ya da müşteri vaz geçerse, kalınan yerden eğlenceye devam ediliyor, sıkıntı yok.
Gecelerde her şey serbest gibi görünse de, bazı yapmamanız gerekenler var, bunlardan en önemlisi mekanlarda asla fotoğraf çekmemelisiniz. Hatta bloglarda yanınıza makine telefon bile almayın yazıyordu, bu sebepten çok az fotoğraf çektim, o da sokaklarda. Bazı kızlarla para karşılığı fotoğraf çektirebilirsiniz, yani herşey para ile çalışıyor.
Kızlar otomat gibi, parayı ver istediğini yap, paran kadar ilgi. Çok paraya çok ilgi, az paraya, az ilgi.Burada rus ve avrupalı kızların çalıştığı gogo barlar da var. Asyalılar için geldik evet ama o rus kızların durumu neydi bilemiyorum, bir kadın olarak diyorum ki taş gibilerdi. Gerçekten bakan bir daha bakar, o kadar ufacık tefecik esmer asyalıların yanında, upuzun boylu, bebek gibi, renkli gözlü, kumral, sarışın rus ablalar da ayrı bir renk. Bazı klüplerin tepelerinde camlı bölmeler var, o camdan fanusların içinde dans ediyorlar. Bebek gibiler evet, tercihiniz ve keyfiniz ne isterse burada bulabilirsiniz yari, kadın erkek ya da çift olarak. Çift derken, 2 kadın ya da 2 erkek de olabilirsiniz, burada her şey özgür.
Advertisements

3 thoughts on “Pattaya Go Go barları – Sin City

  1. Bende pattaya ıle ılgılı cok onyargı duydum kaldıkı ıgrenc degıl ıgrencı ne olarak gorudugumuzlede alakalı tabıkı sankı Istanbul/Aksaray ve ya yedıkule zındanlarını gormemıs duymamıs gıbı takılmamız ve gıdecek arkadaslarımıza bu sekılde olumsuz bıldırımde bulunup bu deneyımı (GOrmek anlamında) engellemeyı garıp bulmusumdur hep sızde dogrusunu yapmıssınız gıdıldıgınde mutlaka gorulmesı gereken bı yer herkese de bunu soyluyorum,elinize saglık 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s