Egyptair ile Bangkok

Şu sıralar başımda copycat vakası var, napalım blogger dünyasında sık rastlanan bir hadisedir, yazsam mı yazmasam mı tereddütteyim artık ne yaparsam yapıyor, saçı başı kıyafeti gezmesi, bi yemesi içmesi tutturamıyor neyseki, şükür 🙂

IMG_20150610_141824

Şimdi yazacaklarım blogum ve okuyucular için normal, copycat için taklit edilesi ve denenesi bir durum eminim.

Biz bu sefer kızkıza Bangkok macerasına yol aldık, bu sene leyleği havada gördüm, iki ayda bir asyaya seyahat etme fırsatı yakaladım, hem iş, hem gezme eğlenme oluyor bana. Hep diyorum Thailandı tamam seviyorum ama bi hindistan değil, her zaman hindistan aşkı içimde bambaşkadır, insanı da her şeyi de daha güzel itiraf edeyim, üstelik türkiyeye çok da yakın.

IMG_20150609_213548

Bu güne dk airarabia, thy, emirates, qatarairways ve gulfair deneyimledim. Bu sefer egyptairden neredeyse bedava uçak bileti bulduk, bilirsiniz turistler direkt uçuş sever, e thy çok pahalı malum, ben memnun da değilim zaten. Araplar çok iyi, servis kalitesi, temizlik, ilgi, yemekler her daim harika çıktı ama en favorim egyptair oldu. Hosters ve hostlar güzel ve çok ilgili, yemekler neffis, bir körili tavuk yedik, hindistanda yemedim öyle diyeyim. Ama zaten thai yemekleri çok iyi açık ara önde her zaman.

IMG_20150609_164342

istanbulda freeshopta gündüz rakısı 🙂

Uçak her seferde de boştu, yattık sereserpe, kalkışta ve inişte sallanmıyor 🙂 Aslında gitmeden önce tamamen bindik bir alamete modundaydık, ekşisözlükte filan korkunç yorumlar vardı ama denemeye değer, macera mı istiyorsun al sana macera, hiç çekinmem korkmam hoop atlarım maceraya.

IMG_20150609_160040

İstanbuldan kalkan egyptair uçağı hoop mısıra iniyor, uçuş 1 saat 45 dakika kadar sürüyor, ufak uçak, yemek servisi var. Bodrumdan istanbula onur airle uçarken yemekler paralıydı misal. Biz bodrum-istanbul istanbul-cairo ciro-bangkok yaptık. Evet oldukça yorucu bir macera idi ama cairo-bangkok 9 saatlk seferin 8 saati filan kesintisiz uyudum şahsen, sanki 2 saat uçtum gibi geldi o bakımdan muhteşemdi.

IMG_20150609_210037

Hosteslere sordum, seferden sonra 5 gün bangkokta kalacaklarmış, ne güzel iş dedim, 5 gün de uzun geldi, rahat yani. Cairo international havaalanı ufak gibi tuhaf ama iyi, nispeten temiz, mısır nemli ve sıcak bir çöl ülkesi, ülke tozla kaplı sanki kum rengi. Bahreyn Doha Katar ve Dubai de öyle gelmişti bana. Gene Dubai yapay çim ve ağaçlarla dolu az yeşillik var. Arap dünyası zor, dağ yok, orman yok, petrol var çöl var…Sanırım yaşamak istemezdim.

Uçak kalkışlarında dua okunuyor ve uçakta alkol yok, gulfair ve emirateste vardı, bunda yok, ne yapalım kader utansın, helal uçak yani. Biz rahat ettik. Büyük uçaklar zaten fix çok rahat, her zaman iki kişilik taraf da oldukça başarılı.

IMG_20150609_140304

Bizim evdeb çıkıp, bangkoktaki otele girmemiz arasında 24 saat var, 3 uçak ve 3 saatlik bir bekleme de dahil içinde. Sohbet muhabbet geçiyor vakit bir şekilde. Zaten kendimi bildim bileli yolda olmak istemişimdir, küçükken bunun hayalleri ile yaşardım, hatta ilk interrail maceramda trende nasıl da mutlu olmuştum.

IMG_20150609_220805

mısırda sigara odası bulanlar :)))

Aslında itiraf edeyim çok seyahat seviyorum ama uçaktan biraz ürküyorum, anne olduktan sonra mı oldum böyle bilmiyorum, kızım çok rahat uçakta misal yatar uyur ben de uyurum, ama iki seferdir kızım olmadan gidiyorum ya, aklım da onda kalıyor haliyle. Her seferinde bir daha kızım olmadan çıkmam yola diyorum gene iş çıkıyor başıma, kendim kaşındım aslında, pişman da değilim ya, gene de en güzeli çocukla yol, belki az daha zor ama büyük macera.

Bundan böyle havayolumu buldum egyptair 🙂

20150609_180257

Leave a Reply

